Vrijblijvende afspraak

Heb je interesse in onze school? Maak dan vrijblijvend een afspraak. Je krijgt persoonlijk informatie over het Jenaplanonderwijs en een rondleiding door de school zodat je de sfeer van ons onderwijs kunt proeven. Stuur een mailtje naar linh.hermans@floresonderwijs.nl of maak telefonisch een afspraak 026-4450676.

Je afspraak zal dan zijn met Linh Hermans onze directeur.

Aanmelden

Mocht je na het kennismakingsgesprek en rondleiding besluiten dat de Heijenoordschool een geschikte school voor je kind is, dan kun je je kind aanmelden.
Op het tabblad aanmeldingsformulieren kun je je kind aanmelden.

Als er al een broertje of zusje van je kind bij ons op school zit, kun je het ingevulde aanmeldformulier direct mailen, zonder rondleiding | kennismakingsgesprek.

Aanvullend vragenformulier

Voordat je kind naar school gaat, vragen wij je een aanvullende lijst in te vullen met gegevens over de ontwikkeling van je kind. Daarmee kunnen we de beste match maken tussen jouw kind en onze stamgroepsleiders.
Deze lijst graag 4 maanden  voordat je kind 4 jaar wordt mailen naar:
barbera.jansen@floresonderwijs.nl

Zij instroom

Zit je kind al op een basisschool en gaat hij | zij de overstap maken naar de Heijenoordschool, dan graag naast het aanmeldformulier het aanvullend vragenformulier voor zij-instromersinvullen.

Wennen in de stamgroep

Je kind wordt ingedeeld in een stamgroep en we sturen jullie een kaartje met daarop de eerste dag van de kennismaking. Een vijftal ochtenden bezoek je samen met je kind de school, in overleg met de stamgroepsleider. Als je kind vier jaar is komt hij of zij regulier naar school.

Wij raden aan om te starten met halve dagen. Je kind heeft zoveel indrukken te verwerken in die 'grote school' dat wij een rustig begin adviseren. In overleg met de stamgroepsleider kan een introductie-traject worden uitgezet.