Wat ouders doen

Op onze school zijn we ontzettend blij met de hulp van ouders! Er zijn verschillende manieren waarop ouders kunnen bijdragen aan onze gemeenschap. Zo kan je bijvoorbeeld lid worden van de Ouder Activiteiten Commissie of helpen met het onderhouden van onze mooie onderWIJStuin. Ook kunnen we altijd extra hulp gebruiken bij de pleinwacht, het begeleiden van lesactiviteiten en bij de luizencontrole.

Er zijn zoveel manieren waarop ouders ons kunnen ondersteunen! Soms gaat het om incidentele activiteiten, zoals het vervoeren van kinderen naar voorstellingen of lessen bij het natuurbedrijf of het iXperium. Andere keren vragen we om hulp bij het geven van keuzecursussen of tijdens projecten.

We zijn ontzettend dankbaar voor de inzet van al onze ouders en vinden het bijzonder hoeveel talenten zij meebrengen naar onze school. Zonder hen zouden we niet de geweldige gemeenschap zijn die we nu zijn. Dankjewel!