Social Schools

Social Schools 3.0 is het online communicatieplatform tussen ouders en school op de Heijenoordschool.

Dit platform bestaat uit een website en een app. Ouders maken via de site een account aan en op de eerste schooldag ontvang je een koppelcode die je in je account moet toevoegen. Social Schools adviseert altijd dat beide ouders een eigen account aanmaken. De koppelcode is kindgebonden en kunnen beide ouders gebruiken. Na activering ontvang je alle informatie van school via dit platform en kun je als ouder ook berichten sturen of een absentie melden. Ook het inplannen van de gespreks- verslagweken zal via de app lopen.
Je kunt altijd een afspraak met Social Schools maken of hen een vraag stellen over de app. Zij staan je dan zo snel mogelijk te woord.

Een aantal keren per jaar houden wij een spreek- verslagweek. Via Social Schools kun je zich hiervoor inschrijven. In het adressenboek binnen het platform vind je de adresgegevens van leerlingen uit de klas van je kind. Als ouder bepaal je zelf of je deze gegevens wilt delen. Dit kun je in je profiel instellen.